LLOC: La Fabra i Coats . <M> Sant Andreu C/ Sant Adrià, 20. 08030 Barcelona
Sensibilitat artificial és un estudi sobre els mecanismes de l'expressivitat. Rescata el debat del segle XVIII sobre el correcte quefer de l'actor en el qual s'enfronten el romanticisme i el classicisme. Uns prediquen la sinceritat de les passions, uns altres venen els mèrits del fingiment atent i precís. El projecte transposa aquesta problemàtica a les pràctiques escèniques actuals amb el desig d'indagar les possibilitats híbrides.
Amb el suport de: L'Infinita de L'Hospitalet, La Visiva- Espai pel moviment i La Caldera.
Assessorament a la dramatúrgia: Anooradha Rughoonundun.
Élise Moreau (Avinyó, França, 1992) és ballarina, coreògrafa i pedagoga. Viu i treballa a Barcelona des de 2017.
Va estudiar dansa contemporània a França i Bèlgica, on es va graduar en el Conservatori Real d'Anvers. Allí, va començar la seva carrera treballant com a intèrpret per a creadors com Romeo Castellucci, Dominique Boivin o Jaco Van Dormael.
A la seva arribada a Barcelona cofunda el col·lectiu Iniciativa Sexual Femenina, amb el qual desenvolupa treballs performatius i pedagògics amb perspectiva llibertària, antiacadèmica i feminista. Des de 2018, forma part de Makrâl, un col·lectiu pluridisciplinari franco-belga que busca formes in situ per a activar la memòria col·lectiva en territori rural. En paral·lel, col·labora amb la companyia Camaralucida i amb l'artista Noela Covelo Velasco.
Com a ballarina i coreògrafa, estima particularment l'acció performativa artesana (sense grans mitjans exteriors) per la seva universalitat potencial i per la seva accessibilitat econòmica i, per tant, deselitizant. Aspira a una recerca íntima i permeable que sigui capaç de qüestionar, divertir i a vegades molestar.
@iniciativa_sexual_femenina
Collectif Makrâl