"Investigarem col·lectivament com practicar al voltant dels moviments involuntaris del cos, partint de l'observació i el moviment de les mans. Treballarem amb el desig de trobar les arrels del tremolor físic, punt de partida que després pot expandir-se i transmetre's a altres superfícies que produeixin so. Ens interessa la vinculació temporal que porta intrínseca tota la qüestió repetitiva, com destaca Karin Harrasser en el seu assaig “Allí todos los que tartamudean también deben cojear (2019)”, apuntant que 'La tartamudez és una eina interessant per investigar formes estètiques, especialment aquelles que es vinculen amb els problemes temporals'. A nosaltres ens agrada especular substituint 'tartamudeig' per 'tremolor', pensant en les repeticions del cos però també del so."
Aurora García Agud (1999) es dedica a qüestions relacionades amb el so i l'espai, l'escriptura i el cos, i la qüestió de la identitat en l'escènic. Actualment està investigant al voltant dels cossos que tremolen en relació amb el so, tocant i cantant en un projecte musical recent, i formant part, quan se li requereix, de diversos projectes de caràcter escènic.