Una investigació sobre el cos de la música.
"El meu professor de violí Georgui Paniuskin, solista de segons violins de l'Orquestra del Bolshói i més tarda solista de segons violins de l'Orquestra Ciutat de Màlaga, m'explicava aquesta història: Hi havia un gran mestre que cada cop que sortia a l'escenari, a cada concert, treia de la jaqueta un paperet, el llegia, el tornava a guardar i començava a tocar. Quan va morir, els seus alumnes intrigats ho van buscar per saber què havia escrit en aquell paper: Mà dreta arc | Mà esquerra violí. Des de fa uns anys, em pregunto què passa quan toco, què és aquell moment musical. En aquesta cerca, vaig desgranant i jugant amb els paràmetres que operen en el fet musical. L'estudi del so/cos/espai/instrument/escolta ha vertebrat una sèrie d'obres generades des d'una performativitat que subverteix les habituals jerarquies de la música.
En el context que proposeu des de La Poderosa, vull situar el cos de la música al focus, tractant d'entendre'l des de la seva pròpia materialitat, així com des del seu arxiu en relació amb l'instrument desenvolupat durant més de trenta anys.
PROJECTE RESIDÈNCIES IN_PRESCINDIBLES 23