Es va graduar a la RESAD en Escenografia, Il·luminació i Disseny de Vestuari i va obtenir una beca per continuar els seus estudis a l'Escola SUR en estudis transversals d'Art i Tècnica de la Interpretació a la Scuola Conia dirigida per Claudia Castellucci. Ha treballat com a figurinista, il·luminador, escenògraf i director artístic amb artistes com Itziar Barrio, María Jerez, Alberto Cortés o Luis López Carrasco. Paral·lelament, desenvolupa el seu propi treball performatiu, amb el qual ha participat en residències a Matadero Madrid, La Poderosa, La Caldera, Nau Estruch, La Casa Encendida, CA2M... El seu projecte Muro es va estrenar al festival Danzamos 17 de Conde Duque dins del programa INJUVE i a Zona MACO de Ciutat de Mèxic. Ítem Perspectiva va ser produïda dins del programa d’ajudes a la creació de l'Ajuntament de Madrid i d’En la Naturaleza, en col·laboració amb David Benito i Irene Cantero com a residents de la Casa Encendida i el CA2M. Ha impartit tallers a Conde Duque, Escola SUR, El Cuarto de Invitados i CA2M. El seu projecte Tu mar tan pequeño y mi barca tan grande es va desenvolupar en residència com a artista visual resident a Matadero Madrid.
PROJECTE "El Cascanués"
El Cascanués és una investigació que continua el projecte Pequeño Payasiyo. Aquests dos són personatges imaginaris que representen estats anímics concrets, canals per generar una atmosfera complexa determinada. Pequeño Payasiyo altera els espais com un gat que passeja per la lleixa fent caure els objectes a terra. Cascanués tendeix a abstraure's, a superposar realitats sobre la situació en què es troba, s’avorreix amb freqüència.
Tots dos personatges comparteixen espai amb el públic, confonen els fronts, abandonen la realitat i tenen una aparença lleugera, infantil. Aquesta colla en creixement parteix d’imaginaris propis de l'escena.
El Cascanué(ce)s és un ballet que sovint es representa per Nadal per a un públic familiar i que narra la història d’una nena coaccionada pel seu padrí per casar-se amb un militar. La nena se sent perseguida per rates i acaba vivint dins el seu cap, en una realitat que de vegades transcorre a la Xina, l’Aràbia, Espanya o el món de les llaminadures.