Objectiu: obrir un període d'investigació en solitari i compartit on aprofundir en la creació d'Partitures per al desenvolupament d'improvisacions concretes o coreografies obertes.
LABORATORI I PRÀCTICA ESCÈNICA: partitures o guies per a l'acció.
Metodologia 1 _ L'artesania de l'acció de decidir com a guia o partitura
La presa de decisions en temps real, però com 1 musculació Conscient d'AQUESTA pràctica i com a Dispositiu de composició en temps real.
Divisió de la prácticaen quatre estadis o titulars que limitaven el radi d'acció a tres dinàmiques o estadis:
Aquesta pràctica que va començar sent un escalfament per muscular i pastar la presa de decisions en temps real es va acabar convertint en una mena de partitura col·lectiva que va obrir qüestions de composició en temps real grupal molt vàlides i que seguiré desenvolupant en un futur pròxim sobretot en el terreny del col·lectiu.
Metodologia 2 _ la audioguia o instruccions d'àudio com partitura
En primer lloc reproduïm i practiquem amb la partitura ja presa de la peça Aquest lloc entre Prethink and Free acction: només A.
Posteriorment es va construir una partitura col·lectiva de 150 instruccions sumades de tots els grups que van treballar en la seva pròpia manera de sumar o ordenar les mateixes.
En aquesta practica individual els participants van activar el seu imaginari, la seva capacitat de traduir el llenguatge parlat al llenguatge corporal i van posar en marxa tots els mecanismes que es despleguen en relació a la representació: conceptes com clixé, estereotip, literalitat, van sortir al luz.Se van posar en marxa nous additius que havien de dialogar o dissociar amb la guia sonora, el que provocava o cap aparèixer aquest lloc entre que tant m'interessa en l'execució del present de l'acció